קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות96
ציון בריאות0
מגזין

לועס קרמל פקאן

לועס קרמל פקאן
לועס קרמל פקאן יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 95 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 96 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם חמאה, סירופ תירס, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 12%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לועס פקאן חמאה, צ'רי פקאן לועס, ו לועס קרמל בוטנים.

הוראות

1
קו 13 אינץ'. 9 אינץ'. מחבת בנייר כסף; חמאה את נייר הכסף. הניחו בצד. בסיר כבד שלבו את הסוכר, סירופ התירס, 1 כוס שמנת ומלח. מביאים לרתיחה על אש בינונית, תוך ערבוב מדי פעם. מבשלים עד שמדחום ממתקים קורא 234 סום (שלב כדור רך).
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
מערבבים בהדרגה 1 כוס שמנת. מבשלים עד שהתערובת חוזרת ל-234 ש. מוסיפים בהדרגה את השמנת שנותרה. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת מגיעה ל -240.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
3
מסירים מהאש. מערבבים פנימה אגוזי פקאן ווניל. יוצקים במהירות לתבנית מוכנה; מצננים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בעזרת נייר כסף, הרם ממתקים מהמחבת. מחק נייר כסף; חותכים ממתקים לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את פייר פיטרס קובי ריזרב גרנד קרו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.