קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

לזניה זוקיני

לזניה זוקיני
לזניה זוקיני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 223 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גבינת ריקוטה חלקית, קישואים, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 52%. מתכונים דומים: לזניה זוקיני עם קישואים "ריקוטה", לזניה זוקיני, ו לזניה עם קישואים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 191°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת ישרה גדולה להגדיר מעל חום בינוני, חום 2 כפות של השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ואת פתיתי הפלפל האדום ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד הבצל רך, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
בצלבצל
4
מוסיפים את טורקיה ומבשלים, לשבור את כל חתיכות גדולות עם החלק האחורי של כף, עד חום לאורך כל, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
5
מוסיפים את העגבניות ומביאים את התערובת לרתיחה. להפחית את החום בינוני ומבשל עד שהוא מתעבה, על 20 דקות. מערבבים אורגנו ומלח.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
מלחמלח
6
בואו מגניב.
7
פרוס את הקישואים לאורך לרצועות דקות (בערך 1/8 אינץ ' עבה). שים 5 או 6 פרוסות קישואים, חופפים מעט, בחלק התחתון של צלחת אפייה 8 x 8 אינץ'. למעלה עם 1 כוס הרוטב. נקודה עם 1/4 כוס של ריקוטה. חזור על השכבות פעמיים, לסירוגין את הכיוון של קישואים. למעלה עם קישואים הנותרים מברשת את החלק העליון עם הנותרים 1/4 כפית שמן. נקודה עם ריקוטה 1/4 גביע הנותרים ועונה עם פלפל שחור. למעלה עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפל שחורפלפל שחור
קישואיםקישואים
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים במשך 50 עד 60 דקות, עד לזניה מבעבעת ואת החלק העליון הוא חום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בואו לעמוד במשך 10 דקות לפני ההגשה.
10
קופא היטב!
11
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, להכין את התבשיל דרך צעד
12
לעטוף בנייר כסף להקפיא עד 2 חודשים. להפשיר את התבשיל לילה במקרר לפני האפייה כאמור במתכון. שימו לב כי תבשילים שלא הופשרו לחלוטין עשויים להימשך 15 עד 30 דקות יותר, כדי להיות בטוח לבדוק קצוות מבעבעים ומרכז חם.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
13
Reprinted עם רשות מן הקדרה קווינס לעשות-A-ארוחה ספר בישול. זכויות יוצרים © 2013 by Sandy Pollock and Crystal Cook. תמונות זכויות יוצרים © 2013 על ידי בן פינק. Published by Clarkson Potter, a division of Random House LLC.קריסטל קוק וסנדי פולוק, הקדירה קווינס, מספקים תבשילים באוסטין, טקסס, מאז 200
מרכיבים שתצטרך
פולוקפולוק
14
הסופרים רבי המכר של הניו יורק טיימס, הם מארחים של סדרת הקסרול קווינס בערוץ היוטיוב הרעב, והם כותבים טור חודשי ליום האישה.