קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

לזניה ערמומית בצורת חצי סהר

לזניה ערמומית בצורת חצי סהר
מתכון לזניה ערמומית סהר יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 1 שעה ו 25 דקות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 798 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם נקניק, בשר בקר, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. מתכונים דומים: לזניה סהר, פילסברי ® לחמניות ארוחת ערב בצורת חצי סהר בקירור או פילסברי ® קרסנט יצירות ™ גיליון בצק מקורר, ו לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקר, קרקעבקר, קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קוטג'שמנת בסגנוןגבינת קוטג'שמנת בסגנון1(קיבלר)(קיבלר)1(יכול להיות או להרחיק)שום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליהפתיתי פטרוזיליה1דאש8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחמניות ארוחת ערב בצורת חצי סהר בקירורלחמניות ארוחת ערב בצורת חצי סהר בקירור1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשוםזרעי שומשום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה, גרוסהגבינת מוצרלה, גרוסה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 85 דולר.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.