קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

לחם קוף פרמזן שום

לחם קוף פרמזן שום
מתכון שום פרמזן קוף לחם יכול להתבצע בערך 1 שעה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 316 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 10. 640 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם כיכרות לחם בצק, גבינת פרמזן, ביצים, קומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 22%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון לחם קוף פרמזן שום, לחם קוף פרמזן-שום, ו לחם קופים פרמזן-שום מלוח.

הוראות

1
משמנים תבנית צרור בגודל 10 אינץ ' או תבנית צינור.
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
2
בקערה בינונית מערבבים יחד את הבצל הירוק, הפטרוזיליה, אבקת השום, המלח, החמאה והביצים עד לקבלת תערובת אחידה. שוברים את בצק הלחם בחתיכות בגודל אגוז, וטובלים כל נתח בתערובת הביצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
בצק לחםבצק לחם
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
אגוזי מלךאגוזי מלך
ביצהביצה
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים כדורי בצק מצופים לתבנית המוכנה. ברגע שיש שכבת כדורים המכסה את תחתית התבנית, מפזרים גבינת פרמזן. חוזרים על הפעולה, מפזרים כל שכבה בגבינה עד שהכל בתבנית. מכסים באופן רופף, ומניחים לתפוח עד להכפלת גודלם, כ-45 דקות. מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
4
אופים 30 דקות בתנור שחומם מראש, או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב לחם קופים עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "