קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

לחם תירס גבינת צ'דר ברוקולי

לחם תירס גבינת צ'דר ברוקולי
המתכון ברוקולי צ'דר Cornbread יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 664 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לך ברוקולי, תערובת לחם תירס, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מאפינס לחם תירס צ'דר ברוקולי, לחם תירס צ'דר זוקיני, ו גבינת צ'דר Jalapeño (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 191°.
2
מחממים את החמאה במחבת ברזל יצוק 10 אינץ ' מעל heat בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את הבצל, ו sauté עד מתרכך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השום והברוקולי למחבת, ומטגנים במשך 2 דקות, עד שהשום הוא ריחני ואת הברוקולי haswarmed דרך. בקערה בינונית, מערבבים יחד את cornbreadmix, חלב, גבינת קוטג', ביצים, מלח, ו 1 כוס גבינת thecheddar עד חלקה, ואז לשפוך את הבלילה לתוך theskillet על הירקות ומערבבים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים את החלק העליון של הבלילה עם שאר הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים את תירס המחבת במשך כ 30 דקות, עד שהוא מוזהב קלות וקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במשך 5 עד 10 דקות, ואז לשרת.
7
Reprinted with permission from Down Home with The Neelys by Patrick and Gina Neely, (C) 2009 Knopf

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.