קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס ללא גלוטן וטבעוני

לחם תירס ללא גלוטן וטבעוני
המתכון ללא גלוטן לחם תירס וטבעוני מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט גדול חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 131 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו תחליפי ביצים, סודה לשתייה, פולנטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: לחם תירס טבעוני ללא גלוטן ומאפינס לחם תירס (100% דגנים מלאים), ללא גלוטן אגוז טבעוני בראוניז שיבולת שועל (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא קמח, ללא חלב, ללא סוכר מזוקק), ו צ'יפוטלה אפוי בטטה וקישואים (טבעוני, ללא גלוטן) עם חרדל דבש חריף תוצרת בית (ללא גלוטן עם אופציה טבעונית).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 325ºF (160C).מדוד את כל המרכיבים היבשים לקערת ערבוב.הפוך באר במרכז ויוצקים את החלב התחמם ושמן צמחי.מקציפים היטב כדי להפוך את הבלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
יוצקים את התערובת לתוך 20 x 20cm [8 אינץ'] פח עוגה רדוד ואופים בתנור שחומם מראש במשך 25 דקות, או עד הזהב.השאירו את לחם התירס להתקרר מעט, ולאחר מכן לחתוך אותו ריבועים או אצבעות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)גבינת ריקוטה חלב מלאה עדינה במיוחד (לעידון, מעבדים במעבד מזון במשך דקה)
3
מגישים חם עם מרק, או קר עם ממרח וריבה לארוחת בוקר!
מרכיבים שתצטרך
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת
ריבהריבה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וון זכייה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.