קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס עשב

לחם תירס עשב
המתכון עשב תירס יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך סביב 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 207 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. אם יש לך טימין, זרעי סלרי, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 20%, המנה הזו די גרועה. נסו מילוי לחם תירס בחמאת עשבים, לחם תירס, נקניק ומילוי עשבים, ו הודו צלוי בניחוח עשבי תיבול עם מלית לחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב מרכיבים יבשים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלבו ביצים, חלב וחמאה בקערה נפרדת, והוסיפו לקערת החומרים היבשים תוך ערבוב עד שרק מרטיבים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים את הבלילה לתבנית 9 אינץ ' משומנת קלות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-