קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

לחמניות בטטה חמות

לחמניות בטטה חמות
לחמניות בטטה חמות עשויות להיות רק סקוטי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 125 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר במחיר סביר מאוד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, בטטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לחמניות בוקר חג המולד {Aka שעועית וניל, אגוז מוסקט, ביסקוויטים ריחניים רוזמרין}, איך להכין ביסקוויטים בתנור טוסטר & A עבור פירות יער ביסקוויטים שמנת, ו דלעת ספייס לחמניות טיפים + טריקים עבור לחמניות לחות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-37
2
לדקור את הבטטה עם מזלג ולאפות במשך כ 45 דקות, או עד רך מאוד. לחלופין, מיקרוגל הבטטה.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו מגניב, ואז לקלף ולרסק את הבטטה עד חלקה; להפריש 3/4 כוס. תשאיר את התנור דולק.
מרכיבים שתצטרך
4
מעיל תבנית אפייה גדולה עם ספריי בישול. בקערה, לשלב את הבטטה 3/4 כוס עם סוכר, שמן, ביצה, גרידת תפוזים וניל. בקערה בינונית, לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, קינמון, זנגביל, הל ומלח. מערבבים את החומרים יבשים לתערובת הבטטה רק עד בשילוב. מחלקים את הבצק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
5
עבודה על משטח מקומח קל, ללטף את הבצק לשני סיבובים 6 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים כל סיבוב לתוך 6 טריזים מברשת את צמרות עם סירופ מייפל. מסדרים את הפרוסות על תבנית האפייה המוכנה ואופים במשך כ 20 דקות, או עד הזהב מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים חמים.