קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

לימה-שעועית קרוסטיני

לימה-שעועית קרוסטיני
קרוסטיני שעועית לימה יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 209 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם בגט, שמן זית, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו איך לבשל: Sigarillas (שעועית מכונפת), פטאני (שעועית לימה) וסקווש בחלב קוקוס, מטבל שעועית לימה, ו מטבל שעועית לימה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרכך את השעועית במים רותחים במשך כ 2 דקות. במחבת אחרת, לחמם את השמן, פלפלים אדומים, רוזמרין, ושום על חום בינוני-נמוך עד רוזמרין מתחיל לרחוש. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את השעועית היטב, מוסיפים אותם למחבת, ולתת לספוג את השמן במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את עלי הרוזמרין מן הגבעול; להיפטר גבעול 1 של פלפלים אדומים. בבלנדר או מעבד מזון, מחית את השעועית, שמן, שום, עלי רוזמרין, מיץ לימון, והפלפל האדום הנותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המלח והפלפל השחור.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף עם שמן זית כתית נוספת ומגישים עם קרוסטיני.
מרכיבים שתצטרך
6
פרוס באגט לפרוסות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7
טפטוף עם שמן זית, מלח ופלפל שחור לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים בתנור 375°f עד פריך ופשוט השחמה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות ברון Ricasoli Castello di Brolio קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.