קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

מאפה שרימפס בשקדים עם מיונז סויה לימון

מאפה שרימפס בשקדים עם מיונז סויה לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל עוגות שרימפס שקדים מצופה עם מיונז סויה לימון. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 767 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 67 גר' של שומן. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. אם יש לך מיץ לימון, מיונז, רוטב חריף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: עוגות שרימפס עם מיונז הדרים, עוגות סלמון עם מיונז לימון-עשב, ו שרימפס עם מיונז לימון-בזיליקום.

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שקדים פרוסיםכוסות שקדים פרוסים1פרוסת בייקון, קצוץפרוסת בייקון, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)רוטב חריף, או לפי הטעםרוטב חריף, או לפי הטעם11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1השארמקשטים: פלחי לימון וכוסברה טרייהמקשטים: פלחי לימון וכוסברה טרייה1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון טרי מגורד דקגרידת לימון טרי מגורד דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ (כ 4)בצל ירוק קצוץ (כ 4)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס פגז( 21 עד 25 לכל lb), קלופים deveinedשרימפס פגז( 21 עד 25 לכל lb), קלופים deveined2(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1פרוסהלחם לבן מוצקלחם לבן מוצק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו