קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס גרנולה שקדים חמוציות

מאפינס גרנולה שקדים חמוציות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל מאפינס גרנולה שקדים חמוציות. מתאים ל-12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 208 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. אם יש לך סוכר מגורען, אבקת אפייה, מוצר ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. וזה די גרוע. נסו מאפינס גרנולה שקדים חמוציות, גרנולה חמוציות-שקדים, ו גרנולה חמוציות-שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°. מרססים 12 כוסות מאפין בגודל רגיל עם ספריי בישול, או מניחים כוס אפייה נייר בכל כוס מאפין.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה, להכות חלב, שמן, מוצר ביצה תמצית שקדים עם כפית. מערבבים בקמח, סוכר מגורען, אבקת אפייה ומלח רק עד הקמח הוא רטוב (הבלילה תהיה גבשושי). מקפלים ב חמוציות וגרנולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תמצית שקדיםתמצית שקדים
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמוציותחמוציות
גרנולהגרנולה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחלקים הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין (כוסות יהיה מלא). למעלה עם שקדים וסוכר גס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר גססוכר גס
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים 18 עד 20 דקות או עד חום זהוב. מיד להסיר מחבת. מגניב על מתלה קירור.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרנולה חלבון שקדים חמוציות ® Nature Valleyגרנולה חלבון שקדים חמוציות ® Nature Valley11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריות או קפואות, קצוצותחמוציות טריות או קפואות, קצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצר ביצה ללא שומן או 2 חלבונים ביצהמוצר ביצה ללא שומן או 2 חלבונים ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות