קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס פנקייק משובצים-Puffins

מאפינס פנקייק משובצים-Puffins
מאפינס פנקייק משובצים-Puffins יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 57 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, סוכר, קמח לחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. . עם כפית ציון של 8%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו מאפינס פנקייק, מאפינס פנקייק, ו מאפינס פנקייק מושלם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן וקמח 24 כוסות מיני מאפין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
לטאטא קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מערבבים חלב חמאה, ביצה, סירופ, וחמאה יחד בקערה גדולה נפרדת עד רק בשילוב; מוסיפים תערובת קמח ומערבבים עם כפית עד רק בשילוב ולא גושים להישאר. מקפלים חמאת בוטנים חתיכות לתוך התערובת; כף לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סירופסירופ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא נקי, 9 עד 12 דקות. מגניב מחבתות במשך 3 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.