קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

מבוגר "טונה", (עכשיו) תבשיל סרטנים

מבוגר
"טונה" בוגרת, (עכשיו) תבשיל סרטנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 354 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך חמאה, מרק עוף, אטריות ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו מהיר וקל תנור למעלה טונה " תבשיל ", תבשיל פטריות "טונה" טבעוני, ו "thetis המלכה" טונה Albacore Tacones עם Spot פיקנטי P (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.