קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות45
מגזין

מולים בטעם תאילנדי

מולים בטעם תאילנדי
מולים בטעם תאילנדי עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . לכו לחנות, קחו רוטב דגים, שאלוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו מרק דלעת בטעם תאילנדי, מולים בקארי אדום תאילנדי, ו מולים מאודים תאילנדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 2 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
2
שים את המניה, שאלוט, שום, עלי ליים, וג ' ינג ' ר בסיר, לכסות ולתת לו בועה משם בחום בינוני עד גבוה במשך 3 עד 5 דקות או עד שיש לך בלגן עבה, רך בתחתית המחבת. בדוק כדי לוודא שזה לא בוער או רק מקבל יבש מדי עבור נוחות, ולהוסיף קצת מים רותחים אם זה. בינתיים, לשים את המולים בכיור מלא מים קרים כקרח. לזרוק כל זה לא לשקוע ולאחר מכן, כפי שאתה להסיר אותם, לוודא כפליים על ידי לזרוק כל כי לא לסגור כאשר אתה מקיש ואז בחדות. לא הייתי מצפה ממך לזרוק הרבה, אז אל תדאג יותר מדי.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
מוליםמולים
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מלאימלאי
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
מוסיפים את פלפל צ ' ילה לתערובת במחבת. לאחר כ -30 שניות, או רק מספיק זמן כדי להוציא אותם מהכיור, להוסיף את המולים ולאחר מכן לזרוק אותם 1/2 כוס מים רותחים, ולאחר מכן את מיץ לימון, מירין, ורוטב דגים מעורבבים יחד. מכסים, נותנים למחבת שייק, ומשאירים על חום גבוה במשך כ 3 דקות, עד אז המולים צריכים להיות פתוחים מאודים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
מוליםמולים
מיריןמירין
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הוסף חצי כוסברה, לנער שוב, ויוצקים לתוך קערת אטריות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
פסטהפסטה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מפזרים על כוסברה הנותרים ולאכול.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.