קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מוצרלה ופרושוטו בקרוזה

מוצרלה ופרושוטו בקרוזה
Mozzarella & Prosciutto ב Carrozza יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 556 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו גבינת מוצרלה, לחם, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכונים דומים: Mozzarellan ב Carrozza (כריך מוצרלה מטוגן) w / ריבה בלסמית אוכמניות, נפוליטנית "Mozzarellan ב Carrozza"{מוצרלה ממולאים פרנץ ' טוסט}, ו מוצארלן בקרוזה..

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Barone Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.