קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

מוקפץ עוף תאילנדי

מוקפץ עוף תאילנדי
מוקפץ עוף תאילנדי יכול להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 475 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מתכון זה אהוב על 11 אוכלים וטבחים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוחים, רוטב סויה, ג'ינג'ר טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר החום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה מרהיב. נסו שרימפס תאילנדי מוקפץ עם קישואים, עוף וברוקולי מוקפץ, ו מוקפץ עוף וברוקולי מהיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה או בווק, מערבבים עוף בשמן במשך 3-4 דקות או עד שהוא כבר לא ורוד. מערבבים בתערובת ירקות; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 4-6 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
2
בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את מיץ התפוחים, רוטב הסויה, חמאת הבוטנים, הסוכר החום, אבקת השום, הג ' ינג ' ר והקאיין. מערבבים לתערובת עוף; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ תפוחיםמיץ תפוחים
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

תאילנדי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את דר 'הרמן דר' ה ' ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.