קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

מוקצ'ה בטטה מקורמל

מוקצ'ה בטטה מקורמל
מוקדי תפוחי אדמה מתוקים מקורמלים הוא צמחוני לחם. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מלח גס, מים חמים, גבינת גאודה מיושנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פוקצ'ה בטטה, "חיים מתוקים" פוקצ'ה בטטה, ו טריזי בטטה מקורמלים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון