קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות19
מגזין

מחבת ארוחת בוקר פטריות ובייקון

מחבת ארוחת בוקר פטריות ובייקון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מחבת ארוחת בוקר פטריות ובייקון. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 959 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. 63 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו מחבת פטריות ובייקון לארוחת בוקר, אני משתמש בכל ארוחה כתירוץ לפרוץ את כיכר לחם פריך, מותאם מארוחה משפחתית טיילר פלורנס, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב סירופ ארוחת הבוקר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פקאן עשירה כקינוח. נסו בייקון, תפוחי אדמה + מחבת ארוחת בוקר Poblano, מחבת תפוחי אדמה אפויה בייקון ביצה ארוחת בוקר, ו בייקון, ביצה ופריך מחבת ארוחת בוקר {צלחת מחבת אחת} (מתכונים דומים).

הוראות

1
להפחית את החום נמוך או בינוני-נמוך.
2
מוסיפים שמן זית למחבת. לפצח שלוש ביצים לתוך המחבת.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מפזרים מלח ופלפל. מכסה מחבת עם מכסה. לאחר כ 3 דקות, לבדוק ביצים. לבשל עד שהם הגיעו doneness הרצוי. אני בדרך כלל לבשל ביצים במשך כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הסר מחבת מחום.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מפזרים את הביצים עם בייקון, פטריות, וארוגולה.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
(קיבלר)(קיבלר)
6
מוסיפים יותר מלח ופלפל לפי הצורך ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
7
מגישים עם לחם פריך ורוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש

מרכיבים

1קומץ קטןחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי2פרוסותבייקון. רק שניים. נגרום להם לעבור דרך ארוכה.בייקון. רק שניים. נגרום להם לעבור דרך ארוכה.2פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים3ריבס, קצוץ טרי או קפואאני מתחיל לצאת מהשגרה שלי כבר! זה כנראה הריח של בייקון בישול…אני מתחיל לצאת מהשגרה שלי כבר! זה כנראה הריח של בייקון בישול…3ריבס, קצוץ טרי או קפואמחבת ארוחת בוקר פטריות ובייקוןמחבת ארוחת בוקר פטריות ובייקון3ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת בוקר זו, ו getter-outter החצוף הזה הוא בהשראת טיילר פלורנס משפחה ארוחהארוחת בוקר זו, ו getter-outter החצוף הזה הוא בהשראת טיילר פלורנס משפחה ארוחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קרמיני (קומץ גדול יעשה), ניקה ופרוס במחציתפטריות קרמיני (קומץ גדול יעשה), ניקה ופרוס במחצית1כיכראני משתמש בכל ארוחה כתירוץ לפרוץ החוצה פריך של לחםאני משתמש בכל ארוחה כתירוץ לפרוץ החוצה פריך של לחם3ריבס, קצוץ טרי או קפואפטריות קוצצים מחוספסיםפטריות קוצצים מחוספסים3ריבס, קצוץ טרי או קפואאני לא יודע מה זה על פטריות. בכל פעם שאני קונה פטריות, אני מרגיש כאילו אני מטפל בעצמיאני לא יודע מה זה על פטריות. בכל פעם שאני קונה פטריות, אני מרגיש כאילו אני מטפל בעצמי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3ריבס, קצוץ טרי או קפואזה קציץ זיתים קטן. פרוסה. לדלות בשמן זית. טוסט. חטיף. ומגישיםזה קציץ זיתים קטן. פרוסה. לדלות בשמן זית. טוסט. חטיף. ומגישים1קומץ קטןפטריות צדפות, קצוצות בצפיפותפטריות צדפות, קצוצות בצפיפות3ריבס, קצוץ טרי או קפואאלה כפתורי קרמיני ופטריות צדפות יפהפיות. עם ארוגולה חריף ... זה מרגיש מפואראלה כפתורי קרמיני ופטריות צדפות יפהפיות. עם ארוגולה חריף ... זה מרגיש מפואר3ריבס, קצוץ טרי או קפואהדפס מתכון זההדפס מתכון זה3ריבס, קצוץ טרי או קפואמותאם מארוחה משפחתית של טיילר פלורנסמותאם מארוחה משפחתית של טיילר פלורנס3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם3ריבס, קצוץ טרי או קפואאני ממש מאוהב בבייקון היער השחור הזה. Fancpants (התראת מילה חדשה)אני ממש מאוהב בבייקון היער השחור הזה. Fancpants (התראת מילה חדשה)