קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

מחבת פאייה

מחבת פאייה
מחבת המתכון פאלן מוכנה בתוך כ 45 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי האוכל האירופי. מתכון זה מכין 6 מנות עם 341 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, סלרי, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש באפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קל כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. נסו 30 דקות שרימפס מחבת פאייה, פאייה פירות ים מחבת חגיגית, ו מחבת פאייה מיקסטה (פאייה עם פירות ים ובשר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, סלרי ואורגנו; מטגנים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
סלריסלרי
בצלבצל
3
מוסיפים אורז, זעפרן ועוף; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
זעפרןזעפרן
אורזאורז
4
מוסיפים מרק ושאר החומרים למעט אפונה; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 15 דקות או עד לסיום האורז. מערבבים פנימה את האפונה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אפונהאפונה
אורזאורז

ציוד

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס כל הקרנל קפואתירס כל הקרנל קפוא7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תרד קצוץ קפוא, מופשרחבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלוייםקצוצים בקבוקי פלפלים אדומים קלויים0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרניו, אלברינו וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. בודגאס 1808 אבאר קריאנזה טמפרנילו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
בודגאס 1808 אבאר קריאנזה טמפרניו
בודגאס 1808 אבאר קריאנזה טמפרניו
קציר 2018 מאשר את הציפיות לדמות פירותית עוצמתית באף אך גם בפה. יש לו צבע אדום דובדבן עז, קומפקטי מאוד. פירות אדומים (דובדבן, אוכמניות ואוכמניות) ניחוחות עזים. בפה הוא צפוף, בשרני, טרי מאוד עם טאנינים באיכות גבוהה. משתההגימור, עם זיכרונות פירות.