קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

מטבל גבינת צ'ילי חם

מטבל גבינת צ'ילי חם
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן? מטבל גבינת צ'ילי חם יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 48 מנות עם 175 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו שיני שום, צ'ילי ללא שעועית, צ' יפס טורטיה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -20 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 18%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: מטבל גבינת צ'ילי חם, מטבל צ'ילי חם, ו מטבל צ'ילי חם.

הוראות

1
במחבת קטנה מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
העברה ל-3 קו-טי. סיר איטי. מערבבים פנימה את הצ ' ילי, הסלסה, גבינת השמנת והזיתים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4 שעות או עד לחימום, תוך ערבוב מדי פעם. מערבבים לפני ההגשה עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
גבינת שמנתגבינת שמנת
זיתיםזיתים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דום פריניון (כמוסה קרועה) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 329 דולר לבקבוק.
דום פריניון (כמוסה קרועה)
דום פריניון (כמוסה קרועה)
צבע זהוב עם נצנוץ מדהים של ירוק. האף מורכב ואלגנטי. טעם קלוי ראשוני, כמו אגוזי לוז קלויים-אז הצעה של בריוש ודבש. על החיך, ההתקפה היא יוצאת דופן, נקייה, אפשר אפילו לומר מובנית היטב. קומפקטי ומוצק על החיך. אופי שומני וחומציות נראים מאוזנים לחלוטין. גימור ארוך, שמירה על רעננות ואפילו תקיפות עדינה, אדומה של פירות יבשים. זוהר, טוהר. אילן יוחסין והבחנה. תחושה של אלגנטיות ואיזון שולטים.