קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

מטבל זית פטה

מטבל זית פטה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו לטבול זית פטאן. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 193 קלוריות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם גבינת פטה, גבינת שמנת, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מטבל פטאן וזית שחור, גלגלי סיכה של זית-פטה, ו טפנד פטה וזית.

הוראות

1
במעבד מזון, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מעבירים לקערה גדולה. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגישים עם שבבי פיתה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות צ ' יפספיתות צ ' יפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רופינו פרוסקו העשוי מענבים אורגניים. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.