קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

מיני נקניקיות תירס

מיני נקניקיות תירס
המתכון מיני נקניקיות תירס יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 178 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בייקון, אבקת אפייה, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו מיני Jalapeno נקניקיות תירס ונקניקיות תירס {ללא גלוטן}, מיני נקניקיות תירס, ו מיני נקניקיות תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, מחממים שמן ל 185°.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
בקערת ערבוב, מערבבים יחד קמח תירס, קמח, סוכר, פלפל קאיין, אבקת צ ' ילי, מלח, פלפל לבן, אבקת אפייה וסודה לאפייה. {טיפ: אם אתה מעדיף בלילה חלקה יותר, דופק את קמח התירס ואת הקמח יחד במעבד מזון לפני ערבוב במרכיבים יבשים הנותרים. מערבבים בחמאה, ביצה ודבש ומעיפים בעדינות עד שלא יישארו גושים . מקפלים בבייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
שיפוד 1 וינר קוקטייל על כל קיסם. עבודה בקבוצות קטנות, לטבול ולגלגל בולבולים בבלילה עד מצופה מלא ולאחר מכן במהירות ובזהירות לזרוק אותם, קיסם וכל, לתוך השמן החם. מטגנים במשך 3 עד 4 דקות, עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
4
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
5
מגישים מגשים של נקניקיות תירס חמות עם צד של קטשופ, חרדל קרקע אבן, ורוטב חם או מבחר של התבלינים האהובים עליכם.
מרכיבים שתצטרך
חרדל קרקע אבןחרדל קרקע אבן
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
6
ממסיבת אוכל קטנה!: מתכונים בגודל ביס לארוחות Minature מאת טרי לין פישר וג ' ני פארק. זכויות יוצרים © 2012 על ידי טרי לין פישר וג ' ני פארק. פורסם על ידי Quirk Books.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייקון מתפורר מבושל (כ 9 רצועות)בייקון מתפורר מבושל (כ 9 רצועות)1(קיבלר)(קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס24נקניקיות קוקטייל (כגון Lit ' l Smokies), או 6 נקניקיות חתוכות ל 4 חתיכות כל אחדנקניקיות קוקטייל (כגון Lit ' l Smokies), או 6 נקניקיות חתוכות ל 4 חתיכות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.