קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

מינסוטה טורקיה, מרק פטריות ואורז בר של סרסוטה

מינסוטה טורקיה, מרק פטריות ואורז בר של סרסוטה
מינסוטה טורקיה, פטריות ומרק אורז בר של סרסוטה נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 625 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם פטריות, שום, רוזמרין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: הודו, פטריות ומרק אורז בר, אורז בר עם מרק פטריות, ו פטריות מרק אורז בר.

הוראות

1
בסיס מרק-בסיר גדול, להמיס את החמאה ולהוסיף כרישה, בצל, סלרי, שומר ושום ומבשלים על חום בינוני עד מעט שקוף ורך. בערך 5 דקות.אורז --
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים את האורז ישר לתערובת הירקות ומערבבים עד לשלב טוב - ואז מוסיפים את המרק (מתחילים עם 5 כוסות; אתה תמיד יכול להוסיף יותר כמו הטבחים אורז), טימין, רוזמרין, ווסטרשייר עלה דפנה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה (מבשלים) כ 30 דקות עד האורז הוא רך במקצת. שוב, טעם לתיבול (מלח ופלפל) ולהוסיף יותר מרק במידת הצורך. זה תלוי כמה דק או עבה אתה אוהב את המרק שלך. המרק עדיין יש קצת יותר זמן לבשל אשר יאפשר לאורז לסיים את הבישול.פטריות-בשלב זה, מוסיפים את יין השרי ופטריות וממשיכים לבשל עוד 15-20 דקות עד שהאורז רך והפטריות רכות.סיום-הכל נעשה-עכשיו לסיים את המרק. ראשית, מוסיפים את טורקיה או עוף; ומוסיפים את השמנת הכבדה למרק. להגדיל את החום בינוני ולהביא לרתיחה אור ולאחר מכן להפחית לרתיחה במשך 5 דקות. מערבבים ומוסיפים בכל תיבול נוסף במידת הצורך והפטרוזיליה הטרייה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צווארי עוףצווארי עוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מגישים - הדרך האהובה עליי לשרת זה עם באגט קלוי עם גבינת gruyere מומסת. עכשיו, אם במקרה יש לך שמן כמהין ... טפטוף קצת למעלה, זה גן עדן. לא יכול להיות יותר טוב מזה! תהנו!
מרכיבים שתצטרך
GruyereGruyere
שמן כמהיןשמן כמהין
בגטבגט

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(חוֹרֶף)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי כולל עלי סלרי, פרוס דקסלרי כולל עלי סלרי, פרוס דק1קטןנורה שומר, לחתוך לשניים דק פרוסנורה שומר, לחתוך לשניים דק פרוס2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה, קצוץ דקפטרוזיליה טרייה, קצוץ דק11 קילו קישואים,רוזמרין טרי, קצוץ דקרוזמרין טרי, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי, קצוץ דקטימין טרי, קצוץ דק3(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1כרישה, פרוסה דקכרישה, פרוסה דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות, פרוס דק (אני משתמש בתערובת של קרמיני, כפתור, shitaki,מורל, וכו פשוט לא להשתמש באחד, לערבב את זה)פטריות, פרוס דק (אני משתמש בתערובת של קרמיני, כפתור, shitaki,מורל, וכו פשוט לא להשתמש באחד, לערבב את זה)4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין שרייין שרי2largesבצל מתוק, לחתוך ברבעים ופרוס דק (2 כוסות)בצל מתוק, לחתוך ברבעים ופרוס דק (2 כוסות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל, חתוך לקוביות (אתה יכול להחליף עוף)הודו מבושל, חתוך לקוביות (אתה יכול להחליף עוף)1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק הודו, יותר אם אתה אוהב את המרק קצת יותר דק (עוף הוא בסדר)מרק הודו, יותר אם אתה אוהב את המרק קצת יותר דק (עוף הוא בסדר)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, לא מבושלאורז בר, לא מבושל1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר