קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות54
ציון בריאות9
מגזין

מיקס פילאף אורז פראי

מיקס פילאף אורז פראי
מיקס פילאף אורז בר הוא מתכון ללא חלב עם 54 מנות. לארוחה זו יש 97 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -1 גרם שומן למנה. תמורת 30 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-5 דקות . אם יש לכם קינמון טחון, פלפל, פתיתי פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 57% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פילאף אורז פראי , פילאף אורז פראי ופילאף אורז פראי .

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את כל החומרים; לערבב היטב. מאחסנים בכלי אטום. להכנת שתי מנות, שלבו 1/3 כוס תערובת ו-1 כוס מים בסיר קטן; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 50 דקות או עד שהאורז והשעורה רכים.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Medici Ermete Concerto Lambrusco Reggiano. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-23 דולר.
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן בחיך.