קושירגיל
מוכן ב2 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

ממרח Kickin'Chipotle

ממרח Kickin'Chipotle
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תבלין, אז תנו הזדמנות ל Kickin' Chipotle להפיץ. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 7 קלוריות. מתאים ל-32 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. אם יש לך רוטב אדובו, מים, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 6%. מתכונים דומים: פלפל שחור סינטה לעטוף עם Kickin ' Chipotle להפיץ, גלישת עוף צ'יפוטלה" Kickin, ו ממרח אפונים צ'יפוטלה.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.