קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

מנגל ברוטב בשר חזיר טנדרלוין

מנגל ברוטב בשר חזיר טנדרלוין
מנגל במרינדה בשר חזיר Tenderloin עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 299 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו בזיליקום, מיץ לימון, טרגון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בשר חזיר במרינדה טנדרלוין, בשר חזיר במרינדה טנדרלוין, ו בשר חזיר במרינדה של עשבי תיבול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Menage Malbec טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.