קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

מנגל נאצ'וס

מנגל נאצ'וס
מנגל נאצ'וס נטול גלוטן, וידידותי לפודמפה ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 466 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 דקות. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב ברביקיו, צ'יפס טורטיה, גבינת צ' דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זה עובד גם כור ד ' אובר ידידותי לתקציב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר ספוני ציון של 39%. נסו ארוחת בוקר נאצ'וס מחבת מ' האולטימטיבי נאצ'וס, כדור פארק נאצ'וס מ' האולטימטיבי נאצ'וס, ו נאצ'וס; חריף נאצ' וס טודוס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מסדרים את שבבי הטורטייה על מגש בטוח למיקרוגל. לגרוס את הנקניקיות עם פומפיה גבינה; לפזר באופן שווה על הצ 'יפס; למעלה עם גבינת צ' דר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
פומפיהפומפיה
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מזלפים את רוטב הברביקיו מעל הנאצ ' וס.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
3
מחממים במיקרוגל עד שהגבינה נמסה, 15 עד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרק 24 אש להציף את האש פינו נואר. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-60 דולר.
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
מחקר בטריור במילה אחת, אש. הוא יותר פירותי אדום מעמיתיו, עם ניחוחות של דובדבנים, פטל, ארז ורצפת יער. מרכיב טאני למרקם חוגר את היין תוך שהוא משמש כקרש קפיצה, ושומר עליו בגוון גבוה ואלגנטי.