קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

מנה קיצית בריאה ללא גלוטן: שרי קינואה ושרימפס

מנה קיצית בריאה ללא גלוטן: שרי קינואה ושרימפס
בריא, ללא גלוטן צלחת הקיץ: דובדבן קינואה & שרימפס הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 212 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל טחון, קינואה, סלסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קינואה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קינואה כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: בריא ללא גלוטן שוקולד קינואה קרקרים, אגוז מגוון ללא גלוטן וגרנולה קינואה בריאה זרע, ו מאפינס בננה דובדבן עם שוקולד צ'יפס {בריא וללא גלוטן}.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.