קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מנטה חם פאדג'- גלידות בראוני

מנטה חם פאדג'- גלידות בראוני
, המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 352 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב פאדג'מנטה, בראוניז, לקשט: סוכריות מנטה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: גלידת בראוני בטעם מנטה פאדג'חם, גלידת בראוני פאדג'חמה, ו צלחת עמוקה גלידת בראוני פאדג'חם לשניים.

הוראות

1
מקום 1 בראוני בכל אחד 8 מנות גלידה; העליון כל אחד עם 2 סקופים גלידת וניל ו 1/4 כוס מנטה רוטב פאדג ' חם.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
2
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לקינוח. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "