קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

קינוח גלידה טעים

קינוח גלידה טעים
קינוח גלידה טעים עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכיל 16 מנות עם 445 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -21 גרם שומן כל אחת. תמורת 85 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גלידת וניל, חמאה, סוכר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. זה מושלם לקיץ . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 20% , המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: גלידת אוכמניות טעימה , גלידת אוכמניות טעימה , ופשטידות מיני גלידה טעימות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את פירורי הוופל, הפקאנים והחמאה. מהדקים מחצית מהתערובת לתבנית של 13 אינץ'. x 9 אינץ'. צַלַחַת. מקפיאים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הסר את הגלידה מהאריזה; לחתוך לפרוסות ולהניח על הקרום.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
3
מפזרים את יתרת תערובת הפירורים. מכסים ומקפיאים ל-4 שעות לפחות.
4
לציפוי מערבבים בסיר קטן את הסוכר, הקקאו והקמח; מערבבים פנימה חלב עד לקבלת תערובת חלקה. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות. מערבבים פנימה חמאה.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
מגישים על קינוח.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יין פורט, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לגלידת וניל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.