קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

מקלות לחם פרמזן שום רכים

מקלות לחם פרמזן שום רכים
מקלות לחם פרמזן שום רכים עשויים להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. מתכון זה משמש 20. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 102 קלוריות. 80 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם קמח לחם, מלח, תיבול ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 20 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 24%, המנה הזו די גרועה. נסו מקלות לחם פרמזן שום רך בסגנון פיצה האט עם רוטב טבילת פפרוני, מקלות לחם שום רכים, ו מקלות לחם שום רכים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
התאם את מעבד המזון שלך עם להב פלדה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מניחים במעבד את קמח הלחם, השמרים, הסוכר, המלח, התיבול האיטלקי, השום, 1/4 כוס פרמזן מגורר וחמאה מרוככת; דופק לתערובת. מערבבים יחד מים חמים, חלב וביצה. הפעל את המעבד ושפך לאט את תערובת החלב לצינור ההזנה עד שנוצר כדור סביב הלהב. לרוץ במשך 30 שניות כדי ללוש.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
קמח לחםקמח לחם
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
שוםשום
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
3
מוציאים בצק מהמעבד ולשים בקצרה ביד. משמנים קלות קערה גדולה, מניחים את הבצק בקערה והופכים לציפוי בשמן. מכסים במטלית לחה ומניחים במקום חמים עד להכפלת נפח, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוציאים את הבצק ומניחים אותו על משטח מקומח קלות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מרדדים את הבצק למלבן בגודל 10 על 12 אינץ'. השתמש בסכין או בחותך פיצה כדי לפרוס את הבצק לאורכו לעשר רצועות, ואז לחתוך את הרצועות הללו לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
חותך פיצהחותך פיצה
סכיןסכין
6
מברישים צמרות רצועות עם 2 כפות חמאה מומסת, ומפזרים 1/4 כוס גבינת פרמזן. מכסים ומניחים לתפוח עד כמעט כפול, כ-30 דקות. בינתיים מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
אופים בתנור שחומם מראש למשך 18 עד 23 דקות, או עד להזהבה. מדליקים פטם, ומברישים מקלות לחם עם יתרת החמאה המומסת וגבינת הפרמזן. צולים רק עד שהגבינה מתחילה להיות חומה בהירה, בערך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
8
מגישים חם.