קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

מרטיני הסרטן של הדוד באבא

מרטיני הסרטן של הדוד באבא
מרטיני הסרטן של הדוד באבא יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 437 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיונז, מלח, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 27 דקות. נסו הכנפיים של דוד באבא, עוגת סיר פירות הים של הדוד באבא, ו דוד באבא דבש ויסקי חרדל כנף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול להביא מים מלוחים לרתיחה ולחבוש את האספרגוס על ידי הצבת אותם במים מלוחים רותחים במשך 1 דקה, ומיד מזעזע אותם בקערה של מי קרח (אמבט מי קרח.) לקצץ את החלק התחתון מאוד של אספרגוס ולהשליך.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
2
חותכים את 2 הסנטימטרים העליונים של האספרגוס ומניחים בצד לקישוט. דק קוצצים את האספרגוס הנותר. בקערה בינונית, לשלב את האספרגוס עם מיונז, חרדל, עגבניות, גרידת לימון ומיץ לימון. בעדינות לקפל את בשר סרטנים לתוך תערובת אספרגוס העונה לפי הטעם עם פלפל לימון תיבול הבית. שימוש במיץ לימון נוסף להרטיב את השפה של כוס מרטיני ולטבול אותו לתיבול הסרטן לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
תיבולתיבול
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
אספרגוסאספרגוס
בשר סרטניםבשר סרטנים
עגבנייהעגבנייה
מרטינימרטיני
חרדלחרדל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שים את תערובת הסרטן לתוך הזכוכית מוכנה ומגישים עם צמרות אספרגוס, פלחי לימון, וזיתים כמו לקשט.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
אספרגוסאספרגוס
זיתיםזיתים
סרטןסרטן
4
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.