קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מרינדה פהיטה אני

מרינדה פהיטה אני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל מרינדה פהיטה אני. אתה מקבל מרינדה שמגישה 8. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 37 קלוריות. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, מלח, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו מרינדה פהיטה אני, מרינדה פהיטה, ו מרינדה בקר פהיטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.