קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

מרק אטריות עוף שמנמן

מרק אטריות עוף שמנמן
מרק אטריות עוף שמנמן הוא מנה עיקרית המגישה 2. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 19 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 192 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו מלח, עוף, טימין ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 31%. מתכונים דומים: מרק אטריות עוף שמנמן, מרק אטריות עוף שמנמן, ו מרק אטריות בקר שמנמן.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הגזר, הסלרי והבצל בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את המרק, העוף והתבלינים; מביאים לרתיחה. הפחיתו את החום.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים אטריות; מבשלים 10 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, אלברינו, שרדונה לא מוסווה

מרק אטריות עוף עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, אלברינו ושרדונה לא ספוג. שרדונה לא ספוג או מעט ספוג עובד היטב עם מרק אטריות העוף הסטנדרטי שלך. אם יש לך מרק עשב מאוד, נסה סוביניון בלאן. אם אתה מוסיף לימון, בחר באלברי צ ' אקו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זיאטה סוביניון בלאן. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
זיאטה סוביניון בלאן
זיאטה סוביניון בלאן
בציר בולט, 2013 הניב את הסוביניון בלאן הזה של אלגנטיות וטוהר מדהימים. ארומטיים עדינים של שמן הדרים, פרחים לבנים ומשמש מובילים לחיך בהיר וממוקד אך עם נגיעה של צמיגות. טעמים של אשכולית לבנה, עשב לימון, שזיף ירוק, הדרים, דומדמניות ומשמש טרי תומכים בתווי פודינג הלימון הייחודיים. הגימור שלו ארוך, מרענן ופרי קדימה עם דמויות משמש בולטות בסופו של דבר. יין שאין לעמוד בפניו ומעורר תיאבון שישתלב עם מגוון רחב של מאכלים ומצבי רוח.