קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מרק בטטה שמנת

מרק בטטה שמנת
מרק בטטה שמנת עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 222 קלוריות. מתכון זה משמש 8. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם פלפל, מים, טימין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 37%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מרק בטטה שמנת, מרק בטטה שמנת, ו מרק בטטה שמנת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים בטטות עד לריכוך, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מוציאים תפוחי אדמה ומניחים בצד עד שהם קרירים מספיק לטיפול. ואז מקלפים ומניחים בקערה גדולה. עם מזלג גדול או מחית תפוחי אדמה, מחית תפוחי אדמה במשך 15 עד 20 שניות (הם לא צריכים להיות מחית חלקה).
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
קערהקערה
4
כף את תפוחי האדמה לסיר גדול על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה חמאה, מים, רוטב עגבניות וחצי וחצי. מתבלים במלח, פלפל וטימין. מערבבים פנימה קשיו ומערבבים היטב. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית נמוכה ומבשלים עד שהקשיו רכים, בערך 50 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
תפוח אדמהתפוח אדמה
קשיוקשיו
חמאהחמאה
פלפלפלפל
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב