קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי עם בשר ושעורה

מרק בצל צרפתי עם בשר ושעורה
המתכון מרק בצל צרפתי עם בשר ושעורה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך שמן שומשום, זנגביל, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: מרק בצל צרפתי עם שעורה, מרק בצל צרפתי עם מלאי בשר תוצרת בית, ו Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי.

הוראות

1
מערבבים מים רותחים ו shiitakes בקערה; לכסות ולתת לעמוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים את shiitakes במסננת מעל קערה, הזמנת נוזל. שיטאקי פרוסה, השלכת גבעולים.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
3
מחממים 2 כפיות שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים בצל, שאלוט, זנגביל ושום; מטוגנים 10 דקות או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
5
מוסיף את shiitakes, פטריות כפתור, סוכר, בשר בקר. לטחון 10 דקות, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
פטריות כפתור לבןפטריות כפתור לבן
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
סוכרסוכר
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים נוזל פטריות שמורות, 4 כוסות מים, ואת 4 המרכיבים הבאים (מים דרך consomm); מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 50 דקות או עד שעורה מכרז. מערבבים 1 כפית שמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
פטריותפטריות
שעורהשעורה
מיםמים
7
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
8
מצקת 1 1/2 כוסות מרק לתוך כל 6 קערות מרק ovenproof; העליון כל מנה עם 2 פרוסות לחם 2 כפות גבינה. מטגנים 3 סנטימטרים מחום 1 דקה או עד גבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
9
מגישים באופן מיידי.
10
הערה: המרק הזה יקפא היטב עד חודשיים.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
11
יוצקים לתוך מיכל אטום, משאיר מספיק מקום להתרחבות (בדרך כלל סנטימטר או שניים בחלק העליון). כדי לחמם, להפשיר לחלוטין במקרר; ואז למקם את התוכן בסיר על חום נמוך, הוספת קצת נוזל במידת הצורך.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק בשר בקרמרק בשר בקר3אינצ ' ים12-עבה) פרוסות באלכסון לחם צרפתי בגט12-עבה) פרוסות באלכסון לחם צרפתי בגט11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור פרוסותפטריות כפתור פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כהה, מחולקשמן שומשום כהה, מחולק14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה מיובשותפטריות שיטאקה מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, כל חתך לתוך 8 טריזים (על 4 כוסות)בצל, כל חתך לתוך 8 טריזים (על 4 כוסות)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורת פנינה לא מבושלתשעורת פנינה לא מבושלת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוץ או בצלשאלוט קצוץ או בצל340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רזה סטייק סינטה ללא עצמות, לחתוך לרצועות 2 אינץרזה סטייק סינטה ללא עצמות, לחתוך לרצועות 2 אינץ85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס גרוייר מגורר או גבינה שוויצרית3/4 כוס גרוייר מגורר או גבינה שוויצרית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שאטו לה Grange קלינט בורדו Superiore. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.