קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםמרקים
מגזין

מרק דלעת עם צ'ילי קראן - תפוח מתענג

מרק דלעת עם צ'ילי קראן - תפוח מתענג
מרק דלעת עם רליש צ'ילי קראן-תפוח דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מרק שמגיש 8. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 405 קלוריות. אם יש לך תפוח, מלח ופלפל, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 37%. מתכונים דומים: קרם-תפוח להתענג, קרם מהיר-רליש תפוחים, ו משפחה-קרם מועדף-אפל רליש.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים סיר מרק בינוני על חום בינוני עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השמן וממיסים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ביי, סלרי ובצל. מתבלים את הירקות במלח ופלפל. מבשלים 6 או 7 דקות, עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים קמח, תיבול עוף ורוטב חם, לפי הטעם, ואז מבשלים קמח דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
להקציף במניות עוף ולהביא נוזל לבועה.
מרכיבים שתצטרך
7
לטאטא דלעת בכפיותגדולות כדי לשלב אותו לתוך המרק. מרק מבשלים 10 דקות כדי לעבות קצת ואז להוסיף שמנת ואגוז מוסקט. להפחית את החום נמוך ולשמור חם עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
8
בעוד מבשל מרק, להרכיב את התענג: לשלב תפוח, בצל, מיץ לימון, חמוציות, אבקת צ ' ילי, דבש וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
9
להתאים תבלינים במרק להתענג ולהגיש מרק בקערות רדודות עם כמה כפות של הנאה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1תפוח פריך, כגון מקינטוש או סבתא סמית, קצוץ דקתפוח פריך, כגון מקינטוש או סבתא סמית, קצוץ דק2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1עלה דפנה טריעלה דפנה טרי1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)עופות תיבול או 2 כפיות טימין הקרקעעופות תיבול או 2 כפיות טימין הקרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)רוטב חריף, או לפי הטעםרוטב חריף, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבתשמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעת מבושלתמחית דלעת מבושלת0בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות ממותקים, קצוצותחמוציות מיובשות ממותקים, קצוצות1( חצילים)בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק