קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מרק זהב

מרק זהב
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? מרק זהב יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 2146 קלוריות, 86 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %81 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם דלעת חמאה, מלאי ירקות, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: סיר O ' מרק תפוחי אדמה זהב, מרק זהב קציר צפון מערב, ו מרק תפוחי אדמה צלי יוקון זהב.

הוראות

1
הוסף את המניה לסיר בישול גדול או דוד. הכל יתווסף לסיר כפי שהוא קצוץ / מוכן.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים דלעת וקומרה לחתיכות, לא גדול יותר מ 2 אינץ ' מרובע, הסרת כל עור וזרעים.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף לסיר.מקלפים וקוצצים גזר ובצל.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף לסיר.לשטוף ולנקז את העדשים.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף לסיר.
6
הוסף את כל המרכיבים הנותרים וכמה מים נוספים אם הירקות אינם מכוסים. ייתכן שיהיה עליך להוסיף קצת יותר מים או מלאי במהלך הבישול - אז פשוט לפקוח עין על זה. אם אין מספיק נוזלים המרק יכול להידבק לתחתית הסיר שלך. (אולי לא דבר כזה רע אם אתה תופס את זה בזמן. פעם אחת כשהכנתי את המרק הזה הוא נדבק לתחתית וטעם כאילו היה לו דלעת קלויה בו).מביאים לרתיחה, להרתיח במשך כ 30 דקות, או עד חתיכות הירקות הגדולים רכים כאשר דקר עם סכין. מערבבים מדי פעם כדי להבטיח את העדשים לא לשרוף על החלק התחתון של הסיר.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מחום וטהור עם בלנדר מקל בשימוש בסיר או באמצעות מעבד מזון. כדי להפוך את המרק דק יותר, פשוט להוסיף קצת מים או מלאי נוסף.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם קצת שמנת חמוצה ואולי קמצוץ פטרוזיליה קצוץ טרי.
מרכיבים שתצטרך