קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות19
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק סרטנים וצדפות של מאט

מרק סרטנים וצדפות של מאט
צריך מרק פסקטריאני? מרק סרטנים וצדפות של מאט יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 209 קלוריות. . לכו לחנות ותביאו פלפל, בשר סרטנים, פתיתי פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו מרק ים וצדפות, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מרגרינה במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים בצל, סלרי וגזר; מבשלים עד רך. מערבבים בקמח, פתיתי פלפל אדומים, ועשב שמיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
שמירשמיר
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים במים, קוביות מרק ורוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
קוביית מרקקוביית מרק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
מוסיפים תפוחי אדמה, ומתבלים בפלפל שחור; מבשלים עד שתפוחי האדמה מתחילים להתרכך, כ -10 דקות. מערבבים בחלב, בשר סרטנים וצדפות; מבשלים 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בשר סרטניםבשר סרטנים
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים, סחוטבשר סרטנים, סחוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי טחוןסלרי טחון3פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניותמרק עוףמרק עוף184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות קצוצותצדפות קצוצות0(יכול להיות או להרחיק)שמיר עשבשמיר עשב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4(חוֹרֶף)¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1גדולבצל, טחוןבצל, טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה בשלישיתתפוחי אדמה בשלישית0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.