קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות4
מגזין

מרק עוף אנצ'ילדה

מרק עוף אנצ'ילדה
מרק עוף אנצ'ילדה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 7 מנות עם 244 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמנת, חלב, קרם מרוכז של מרק עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: מרק אנצ'ילדה עוף, מרק אנצ'ילדה עוף, ו מרק אנצ'ילדה עוף.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את המרקים, החלב, העוף, רוטב האנצ 'ילדה והצ' ילי. מבשלים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
עוף שלםעוף שלם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פיטי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.