קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק רביולי

מרק רביולי
מרק רביולי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 425 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב סויה, גזר, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור סתיו. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 44%. נסו מרק רביולי, מרק רביולי, ו רביולי ומרק ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, להביא מים קוביית מרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
קוביית מרקקוביית מרק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים רביולי בסיר, ומבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
מערבבים בתרד, פטריות, גזר, אפונה קפואה וגזר, שמן זית ורוטב סויה; מבשלים במשך 5 דקות, עד שהירקות רכים. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אפונה וגזראפונה וגזר
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.