קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית שחורה מתובל

מרק שעועית שחורה מתובל
מרק שעועית שחורה מתובל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 201 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עלה דפנה, בצל, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו מרק שעועית שחורה מתובל, מרק שעועית שחורה מתובל, ו מרק שעועית שחורה מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מניות שמונה ליטר, להוסיף שעועית שחורה שטופה, מים, בשר חזיר, בצל, סלרי, גזר, עגבניות חתוכות לקוביות, שום טחון, אבקת שום, פטרוזיליה, מלח, מלח סלרי, רוטב ווסטרשייר, קוביות מרק, עלה דפנה, פלפל, חרדל, פלפל קאיין, אורגנו ותימין. מכסים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
קוביית מרקקוביית מרק
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
שום טחוןשום טחון
שעועית שחורהשעועית שחורה
מלח סלרימלח סלרי
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
חרדלחרדל
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
פלפלפלפל
בצלבצל
מלאימלאי
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
להפחית חום ומבשלים במשך 2 שעות. השליכו את מפרץ לעזוב ולהגיש.

ציוד

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופהשעועית שחורה, שטופה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי2פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניותמרק עוףמרק עוף4(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר קצוץבשר חזיר קצוץ1בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר