קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

מרק שעורה בקר עשב

מרק שעורה בקר עשב
מרק שעורה בקר עשב יכול להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 122 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. לכו לחנות ואספו שעורה בבישול מהיר, גרגירי מרק בקר, שעועית ירוקה חתוכה ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו סדרת מרק בקר-חלק 2: מרק בקר ושעורה, מרק בקר ושעורה, ו מרק הבקר והשעורה הטוב ביותר אי פעם עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-14 דקות או עד שהירקות והשעורה רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שעורהשעורה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ספומנטה אדומה של בלטורה רוסו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%