קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

מתאבנים קארי חומוס עם חמאת ג'ינג'ר-גזר

מתאבנים קארי חומוס עם חמאת ג'ינג'ר-גזר
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 45 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מים, דבש, מתאבנים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מרק ג'ינג'ר גזר בקארי, גזר בקארי, בטטה ומרק ג'ינג'ר, ו Confit גזר Arancini נופים עם Houmous גזר קלוי.

הוראות

1
כדי להכין תנומות, קמח כפית קל לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב קמח, 2/3 כוסות מים, ו 3/4 כפית מלח בסיר בינוני, ערבוב עם מקצף. מביאים לרתיחה, ערבוב כל הזמן. כיסוי, להפחית חום, ומבשלים 20 דקות. לחשוף ומערבבים עם מקצף עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים לתוך צלחת אפייה 11 x 7 אינץ ' מצופה ספריי בישול; מפזרים באופן שווה עם אבקת קארי. צ ' יל 1 שעה או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים תנור ל-37
5
חותכים תערובת חומוס לתוך 40 (1 אינץ') ריבועים; מניחים על מחבת רול ג ' לי מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 375 במשך 20 דקות או עד הזהב. מגניב.
7
כדי להכין חמאה, לשלב גזר, 2 כוסות מים, חמאה, דבש וג ' ינג ' ר בסיר גדול. מביאים תערובת לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 7 דקות או עד שהגזר רך. להגדיל את החום בינוני גבוה; לחשוף ולבשל 12 דקות או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
8
מערבבים תערובת גזר, מיץ לימון, 1/4 מלח כפית, ופלפל במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים חמאת גזר בשקית פלסטיק zip-top; חותם. חותכים חור קטן בפינה 1 של התיק; צינור על 1 כפית חמאת גזר על כל canap.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים קנפס באופן שווה עם שקדים וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה5526 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חומוסקמח חומוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס20ריבס, קצוץ טרי או קפואכריכוניםכריכונים