קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות13
מגזין

מתכון קרוסטיני בלוגה עדשים

מתכון קרוסטיני בלוגה עדשים
מתכון בלוגה עדשים Crostini עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 641 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם מלח ים, עדשים בלוגה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: סלט עדשים עם גבינת עיזים Crostini מתכון, סלט בלוגה עדשים, ו קוויאר בלוגה עדשים על בליני.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.