קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

נזיד בוטנים הודי

נזיד בוטנים הודי
המתכון תבשיל בוטנים הודי מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. במנה עיקרית זו יש 558 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אורז חום, שום, שורש זנגביל, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. . הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-79 היו אומרים שזה פגע במקום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה מדהים. מתכונים דומים: תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים, תבשיל ירקות הודי, ו תבשיל חומוס הודי.

הוראות

1
מניחים אורז ומים בסיר גדול ומביאים לרתיחה. לכסות, ולהפחית את החום לנמוך. מבשלים עד שהאורז רך ומים נספגים, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים בצל ומבשלים עד רך וזהוב, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים שום וג ' ינג ' ר, ומבשלים עד ריחני, על 5 דקות. מערבבים עגבניות, ומתבלים עם פלפל קאיין. להגביר את החום בינוני, ולהביא לרתיחה עדינה. מערבבים בחמאת בוטנים וחום דרך. התערובת תתעבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
5
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Nigl Freiheit Gruner Veltliner. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.