קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ניו מקסיקו גרין צ'ילה ו המבורגרים פריטו

ניו מקסיקו גרין צ'ילה ו המבורגרים פריטו
ניו מקסיקו ירוק צ'ילה פריטו המבורגרים דורש סביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 897 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 56 גרם שומן למנה. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.45 דולר למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך צ'אק טחון, פלפל, פריטוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 49%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ניו מקסיקו גרין צ'ילה ו המבורגרים פריטו, ניו מקסיקו ירוק צ'ילה תבשיל, ו ירוק צ'ילה טורקיה המבורגרים.

הוראות

1
מחממים גריל לבינוני (350 עד 450).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים צ ' אק טחון, מלח ופלפל בקערה גדולה עד לשילוב פשוט (אל תערבבו יתר על המידה). מחלקים ל -4 מנות ויוצרים ל -1 / 2 אינץ'. קציצות עם דיכאון קל במרכז כל אחד כדי לעזור להם לבשל באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אק קרקעצ ' אק קרקע
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מברשת עם 1 כפית. שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
4
לשפשף צ ' ילי טרי עם הנותרים 1 כפית. שמן. צולים על אש גבוהה, הופכים לעיתים קרובות, עד להשחרה, כ -4 דקות. מכסים במגבת לאדים, כ -10 דקות. כאשר מגניב, לשפשף את העור, ואז גזע, זרע, ופורסים צ ' ילי לרצועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
גריל המבורגרים עד מבושל כמו שאתה אוהב, על 7 דקות בינוני. בדקות האחרונות, להניח פרוסת גבינה על כל המבורגר ולהניח לחמניות פיצול על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מסדרים המבורגרים בתחתית הלחמניות ומעליהם רבע צ ' ילי ופריטוס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
גלולגלול
7
מערבבים מיונז ורוטב ברביקיו ובובה כ -2 כפיות. על כל המבורגר. הגדר צמרות של לחמניות במקום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מיונזמיונז
גלולגלול
8
* שימורי צ 'ילי ירוק צ' ילי זמינים בכמה חנויות מכולת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. קסטלר קאווה רוזאדו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
קסטלר קאווה רוזאדו
קסטלר קאווה רוזאדו
קסטלר קאווה רוז? הוא יין מבעבע טעים המיוצר בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על הליס לפני השחרור, הוא מספק בעקביות טעמי פרימיום.הקאווה התוססת והטנגית הזו תשתלב היטב עם רוב הטאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארטות פירות יער וגבינות רכות וקרמיות. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מעולה בפני עצמו.