קושימומחה
מוכן ב1 ש, 22 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

ניוקי אלה רומנה

ניוקי אלה רומנה
ניוקי alla Romana עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 22 דקות. אם יש לכם פרמזן, ביצה, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת די גרועה. נסו ניוקי אלה רומנה (רומאית סולת ניוקי), ניוקי אלה רומנה, ו Manicotti Alla Romana (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן קל תבנית אפייה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
לטאטא את המניה, קמח סולת, ומלח בסיר בינוני כבד מעל חום בינוני גבוה עד בועות התערובת והוא עבה מאוד, על 10 דקות. לנצח את הביצה בקערה גדולה. בהדרגה להכות את תערובת סולת לתוך הביצה.
מרכיבים שתצטרך
סולתסולת
מלאימלאי
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
להעביר את תערובת ניוקי גיליון אפייה מוכן, להפיץ אותו כדי ליצור שכבה עבה 1/2 אינץ'. מכסים ומקררים עד תערובת ניוקי הוא קר ומוצק, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מחממים את המטגן. בנדיבות חמאה צלחת גראטן בקוטר 10 אינץ'. באמצעות חותך עוגיות בקוטר 2 אינץ', לחתוך את סיבובים מתערובת ניוקי. מסדרים את הניוקי בתבנית אפייה / גראטן מוכנה, חופפים מעט.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
5
צחצח את שאר החמאה על הניוקי.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
חמאהחמאה
6
מפזרים את הגבינה, ופלפל, אם תרצה בכך. מטגנים עד הניוקי מחממים דרך ומתחיל חום, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
גבינהגבינה
פלפלפלפל

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון