קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

נקטרינה-פשטידות יד פטל

נקטרינה-פשטידות יד פטל
נקטרינה-פשטידות יד פטל דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 15 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון נטול לקטוז וצמחוני יש 106 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לך ביצה, סוכר, בצק עלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 19%. נסו נקטרינה-פשטידות יד פטל, עוגות יד פטל, ו פשטידות יד אפרסק פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°. קו גיליון אפייה מעוטר קלף. בקערה, לשלב נקטרינה, פירות יער ו 2 כפות. סוכר. על פיסת קלף אחרת, לחתוך בצק עלים לארבעה ריבועים שווים. בקערה, להקציף ביצה עם 1 כפית. מים.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
נקטרינהnameנקטרינהname
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
מברשת קצוות של ריבוע מאפה עם ביצה לשטוף. כף 1/4 של תערובת פירות על מרכז מאפה. מקפלים מאפה באלכסון כדי ליצור משולש. באמצעות מזלג, לחץ על הקצוות כדי לאטום. חזור עם הנותרים מאפה.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ביצהביצה
3
להעביר פשטידות לתבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מברשת עם שאריות ביצה לשטוף; מפזרים 1 כפית. סוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
5
חותכים חריץ קטן בחלק העליון של כל עוגה.
6
אופים עד פשטידות הן חום זהוב, 20 עד 25 דקות, גיליון מסתובב מלפנים לאחור באמצע הדרך. אפשר לפשטידות להתקרר על מתלה תיל לפחות 10 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור