קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

נקניקיות עם פירה

נקניקיות עם פירה
נקניקיות עם פירה לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, וכל 30 מתכון משרת 2 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 410 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש סלסן ובצל ירוק, נקניקיות, תפוחי אדמה וגבינה אמריקאית מעובדת. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 49%, שהוא מוצק. נסו אבוקדו של הנערה עקף נקניקיות עם רוטב צ'יפוטלה שמנת, תבשיל פירה עם גבינה, ו נקניקיות תפוחי אדמה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בצע חתך לאורך שלושה רבעים מהדרך בכל נקניקייה. פתחו נקניקיות והניחו בצד החתוך כלפי מעלה על תבנית עם נייר אפייה. למעלה עם פירה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
אופים בחום של 350 מעלות למשך 5-10 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מורחים עם סלסה ומפזרים בצל.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

נקניקיות בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין עם רוז וגוורצטרמינר. ג ' ו קווידרזטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. לכלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, תוכלו לבחור בריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוז יבש המוגן כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות את בוליג-להנרט פיזפורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספטלס. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטר סייפצ ' ן הוא אחד הכרמים האישיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוזל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ופונים דרומיים המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. הריזלינגס המצוינים בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות צפחה בולטת וחומציות מאזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.